دیجی سلام

دیجی سلام

Digisalam
دیجی سلام

دیجی سلام

Digisalam

پاورپوینت استراتژیهای تولید


دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 4156 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

 

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش در 30 اسلاید به صورت متنی همراه با جدول و نمودار میباشد.
فهرست مطالب فایل دانلودی:
سطوح استراتژی
استراتژی تولید
تعاریف استراتژی ساخت و تولید
استراتژی های تولیدی
رویکرد های شکل گیری استراتژی تولید
استراتژی بازار محور
استراتژی منبع محور
استراتژی تولید در مقیاس جهانی
ضرورت استقرار تولید در مقیاس جهانی
استراتژی تولید چند محصولی
دلیل استفاده از استراتژی های چند محصولی
سطوح مختلف تنوع و استراتژیهای هر سطح از تنوع 
تنوع از متوسط تا زیاد
سطح بسیار بالای تنوع
اقتصاد تنوع
مزیت استراتژیک
انگیزه های مدیریتی برای تنوع

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش در 30 اسلاید به صورت متنی همراه با جدول و نمودار میباشد.

فهرست مطالب فایل دانلودی:

سطوح استراتژی

استراتژی تولید

تعاریف استراتژی ساخت و تولید

استراتژی های تولیدی

رویکرد های شکل گیری استراتژی تولید

استراتژی بازار محور

استراتژی منبع محور

استراتژی تولید در مقیاس جهانی

ضرورت استقرار تولید در مقیاس جهانی

استراتژی تولید چند محصولی

دلیل استفاده از استراتژی های چند محصولی

سطوح مختلف تنوع و استراتژیهای هر سطح از تنوع 

تنوع از متوسط تا زیاد

سطح بسیار بالای تنوع

اقتصاد تنوع

مزیت استراتژیک

انگیزه های مدیریتی برای تنوع

 

دانلود پاورپوینت استراتژیهای تولید

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی Sample questions of central insurance life insurance exam

Sample questions of central insurance life insurance exam

کاملترین پکیج نمونه سوالات بیمه مرکزی ازمون بیمه های زندگی
دسته بندی بیمه
بازدید ها 47
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2938 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 84
نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی

فروشنده فایل

کد کاربری 23622
کاربر
 نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون  بیمه های زندگی بهمراه کلید سوالات با ایین نامه ها و اصطلاحات بیمه ای بصورت کامل شامل 465 سوال . 

در این پکیج تعداد  465 نمونه سوال به همراه جواب  ایین نامه ها وجود دارد که مورد نیاز داوطلبان آزمون نمایندگی بیمه های زندگی می باشد ، مطالعه این موارد احتمال کسب نمره قبولی را برای داوطلب افزایش می دهد .

سایر داوطلبان نیز می توانند از این پکیج کامل استفاده نمایند 

1- داوطلبان آزمون نمایندگی  بیمه

2- داوطلبین آزمون بیمه عمر 

3- داوطلبین آزمون بیمه ایران 

بررسی پردازشگرهای سیگنال دیجیتال و کاربرد آنها

بررسی پردازشگرهای سیگنال دیجیتال و کاربرد آنها

در این پایان نامه مطالعه و بررسی پردازنده های DSP و امکان سنجی یک سامانه ی حداقل جهت کار با آنها در دستور کار قرار گرفته است


مشخصات فایل
تعداد صفحات113
حجم6 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبرق، الکترونیک، مخابرات

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته مخابرات

بررسی پردازشگرهای سیگنال دیجیتال و کاربرد آنها

 
چکیده:
 
          دراین پایان نامه مراحل طراحی یک سیستم دیجیتال و کاربردهای آن شرح داده شده است.
 
          در فصل اول با مشخص کردن نیازهای هر سیستم پردازشگر دیجیتال و مشخصات پردازنده های DSP  لزوم استفاده از این نوع پردازنده ها، بیان شده است. 
 
         در فصل دوم به معرفی پردازنده های DSP و مقایسه آنها از جهات گوناگون پرداخته شده است و اجزای جانبی آنها برای تولید سیگنال های خارجی و ارتباط با محیط خارج مورد بررسی قرار گرفته است. پس از معرفی کارت های آموزشی و صنعتی با استفاده از مهندسی معکوس امکانات مورد نیاز برای طراحی یک سامانه حداقلی بیان شده است. 
 
          در فصل سوم با معرفی انواع نرم افزارهای پردازش سیگنال ها به صورت دیجیتال چگونگی یکپارچه کردن سیستم، به کمک دستورات پیوند دهنده شرح داده شده است که پس از این مرحله سیستم 
آماده ی تحویل به مشتری است. 
 
          برای بیان نقش پردازنده های DSP در زندگی روزمره ، چندین مثال از کاربردهای بیشمار پردازش دیجیتال در فصل چهارم آورده شده است. این کاربرد ها را می توان به دو دسته آنالیز/ فیلتر اطلاعات و فرآیندهای کنترلی تقسیم بندی کرد. بنابراین هر کاربرد به سخت افزار و نرم افزار خاصی نیاز دارد که در این مجموعه تا حدودی معرفی شده اند.
 
 
 
 
کلمات کلیدی:

پردازنده های  DSP

پردازنده های دیجیتال 

پردازش سیگنال های دیجیتال

سیستم های قدرت و رله های حفاظتی

 
 
 
مقدمه:
پردازش سیگنال های دیجیتال با استفاده از عملیات ریاضی قابل انجام است. در مقایسه، برنامه نویسی و پردازش منطقی روابط، تنها داده های ذخیره شده را مرتب می کند. این بدان معنی است که کامپیوترهای طراحی شده برای کاربردهای عمومی و تجارتی به منظور انجام محاسبات ریاضی، مانند الگوریتم های انجام تحلیل فوریه و فیلتر کردن مناسب و بهینه نیستند. پردازشگرهای دیجیتال وسایل میکروپروسسوری هستند که به طور مشخص برای انجام پردازش سیگنال های دیجیتال طراحی شده اند. پردازنده های DSP دسته ای از پردازنده های خاص می باشند که بیشتر برای انجام بلادرنگ پردازش سیگنال های دیجیتال استفاده می شوند.
 
این پردازنده ها توانایی انجام چندین عملیات همزمان در یک سیکل دستورالعمل شامل چندین دسترسی به حافظه، تولید چندین آدرس با استفاده از اشاره گرها و انجام جمع و ضرب سخت افزاری به طور همزمان را دارا می باشند و سرعت بالای آن ها نیز به واسطه این ویژگی ها است. این وسایل به میزان بسیار زیادی در دهه اخیر رشد کرده اند و کاربردهای متنوعی از دستگاه های تلفن سیار تا ابزارهای علمی پیشرفته پیدا کرده اند.
 
همچنین بعضی قابلیت اجرای منطق ممیز شناور (Floating point) به صورت سخت افزاری را دارند. در صورتی که سیگنال در بازه دینامیکی بزرگی متغیر با زمان باشد، این قابلیت بسیار مفید می باشد. اگر نمونه ها در زمان بین نمونه برداری ها نیاز به پردازش با سرعت بالا داشته باشند می توان از پردازنده های عملکرد بالا استفاده نمود. در این حالت پردازنده باید در سریع ترین زمان ممکن پردازش را به پایان برساند که این نیازمند کم بودن زمان سیکل  دستورالعمل در پردازنده می باشد. از دیدگاه هزینه، ابعاد و طراحی آسان، تجهیزات جانبی پردازنده بسیار مهم می باشند. 
 
تجهیزات معمول روی پردازنده ها، پین های ورودی / خروجی، مدارهای واسط سریال و موازی، مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) و مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC) می باشند. لحاظ کردن فاکتورهای فوق در طراحی و ساخت DSPها، موجب شده است که DSP های متنوعی موجود باشند. بدیهی است در چنین پردازشی باید بتوان اطلاعات نهفته در سیگنال را نیز استخراج کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
 
 چکیده 

فصل اول : مشخصات عمومی پردازنده های DSP  1

1-1) تحلیل سیستم های DSP  2
1-2) معماری پردازشگرهای دیجیتال  7
1-3) مشخصات پردازشگرهای DSP 11
1-4) بهبود کارایی پردازنده های DSP معمولی  15
1-5) ساختار SIMD  16

فصل دوم : معرفی پردازنده های DSP و سخت افزار لازم جهت کار با آنها 20

2-1) مقدمه 21
2-2) خانواده ی پردازنده های Texas Instrument  24
2-2-الف( خانواده ی TMS320C2000 29
2-2-ب ( سری C5000 31
2-2-ج( سری C6000 33
2-3) تجهیزات سخت افزاری جهت کار با پردازنده های دیجیتال  38
2-3- الف( نحوه ی راه اندازی و تست اولیه بورد های DSK  42
2-3-ب) EVM  43
2-3-ج) DVEM  44
2-3- د) بورد های TDK 45
2-4) خانواده ی پردازنده های  Motorola   یا به عبارتی Free scale 49
2-4- الف) سری  DSP56000 49
2-4-ب) سری DSP56100    49
2-5) خانواده ی پردازنده ی Analog Devices 53
2-5- الف) پردازنده های سری BLACFIN 54
2-5- ب) پردازنده های سری SHARC 56
2-5- ج) پردازنده های سری Tiger SAHRC 58

فصل سوم : معرفی نرم افزارهای DSP  60

3-1) مقدمه 61
3-2) تقسیم بندی انواع نرم افزارهای DSP 62
3-3) مقدمه ای بر ابزارهای توسعه یافته ی DSP 63
3-3- الف) کامپایلر  C 64
3-3- ب) اسمبلر 65
3-3- ج) پیوند دهنده 65
3-4) بقیه ابزارهای توسعه 67
3-5) نرم افزار Code Composer Studio  68
3-6)نرم افزار های با محیط گرا فیکی برای نوشتن کد 74

فصل چهارم : کاربردهای پردازنده های DSP 76

4-1) کاربردهایی از رادار 78
4-2) آماده کردن سیگنال آنالوگ برای برقراری ارتباط از طریق یک کانال مخابراتی 82
4-3) تحلیل سیگنال آنالوگ برای استفاده از شناسایی صدا در سیستم تلفن 83
4-4) کاربرد  DSPدر پردازش سیگنال های زلزله ثبت شده در شبکه ملی لرزه نگاری ایران 84
4-5) لنز به عنوان یک ابزار قدرتمند برای محاسبه تبدیل فوریه جهت پردازش سیگنال های دریافتی 85
4-6) کاربرد پردازنده های DSP و تبدیل فوریه چند بعدی در تصویر برداری MRI 87
4-7) استفاده از پردازنده های DSP در تشخیص الگوی گاز 88
4-8) کاربرد پردازنده های DSP در پردازش تصویر 89
4-9) فیلترهای تطبیقی و نقش آنها در پردازش سیگنال های دیجیتال 89
4-10) توموگرافی 90
4-11)کاربرد پردازنده های  DSPدر سیستم های قدرت و رله های حفاظتی 91
مراجع 110
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بررسی پیشینه امنیت در محاسبات ابری و امضای دیجیتال

بررسی پیشینه امنیت در محاسبات ابری و امضای دیجیتال

در این نوشته به بررسی پیشینه امنیت در محاسبات ابری و امضای دیجیتال می پردازیم


مشخصات فایل
تعداد صفحات105
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیکامپیوتر و IT

توضیحات کامل

دانلود  پایان نامه  مهندسی نرم افزار

بررسی پیشینه امنیت در محاسبات ابری  و امضای دیجیتال

 
 
 
 
چکیده
باتوجه به آینده محاسبات ابری و گسترش کاربردهای آن و مزایای موجود در این تکنولوژی، همواره چالش هایی نیز برای کاربران وجود دارد که یکی از مهمترین و بحث برانگیزترین این چالش ها حفظ حریم خصوصی می باشد. با توجه به ذخیره سازی داده های خصوصی کاربران و داده های تجاری شرکت ها در محاسبات ابری، حفظ حریم خصوصی مسئله ای بسیار مهم برای کاربران استفاده کننده از محاسبات ابر و خود ارائه دهندگان سرویس های ابری  می باشد. از بین حملات ابری چهار حمله اصلی که شامل حمله سیل آسا، حمله به بسته، حمله کدهای مخرب و حمله سرقت اطلاعات می باشد که در ابتدا این حملات و روش های مقابله با آن ها بررسی  و در نهایت در این گزارش ما با استفاده از شبیه سازی این چهار راهکار امنیتی پیشنهادی رایانش ابری در نرم افزار NS2 و مقایسه نتایج به دست آمده آن به بررسی مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی در ابر و چالش های پیش رو می پردازیم و پیشنهاداتی را برای کاربران و ارائه دهندگان مطرح می کنیم. 
 
 
 
کلمات کلیدی 

امضای دیجیتال

محاسبات ابری

حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی

سیستم های تشخیص نفوذ

 
 
 
 
مقدمه
با توجه به گستردگی بحث امنیت در ابر رایانشی بررسی این مقوله ملزم به تفکیک قسمت های مختلف می باشد. در ابتدای امر باید تعریف کلی از ابر رایانشی داشته و سپس سیستم های تشخیص نفوذ توضیح داده خواهد شد.
 
رایانش ابری به گونه ای سیستم های توزیع شده و موازی اطلاق می گردد که مجموعه ای از کامپیوترهای را که به یکدیگر متصل هستند شامل می شود. این کامپیوترها بطور پویا عرضه شده و بعنوان یک یا چند منبع محاسباتی یکپارچه بر اساس توافقات سرویس دیده می شوند. این توافقات در طول رد و بدل شدن پیام میان سرویس دهندگان و کاربران برقرار می-گردند. رایانش ابری سعی در ایجاد نسل جدیدی از مراکز داده ای، با ارائه سرویس ها و خدمات در ماشین های مجازی شبکه شده بصورت پویا دارد، و این عمل به گونه ای تحقق می یابد که کاربران بتوانند از هر جای دنیا به برنامه های کاربردی دسترسی داشته باشند. [1]
 
بر طبق تعریف ویکی پدیا موسسه ملی فناوری و استانداردها (NIST) رایانش ابری را اینگونه تعریف می‌کند:
«رایانش ابری مدلی برای فراهم کردن دسترسی آسان به مجموعه‌ای از منابع رایانشی قابل تغییر و پیکربندی (مثل: شبکه‌ها، سرورها، فضای ذخیره‌سازی، برنامه‌های کاربردی و سرویس‌ها) بر اساس تقاضای کاربر از طریق شبکه می باشد بشکلی که که این دسترسی بتواند با کمترین نیاز به مدیریت منابع یا دخالت مستقیم فراهم‌کننده سرویس‏ به سرعت فراهم شود.»
عموما کاربران رایانش ابری مالک زیر ساخت فیزیکی ابر نیستند، بلکه برای اجتناب از هزینه آن را از عرضه کنندگان شخص ثالث اجاره می‌کنند. آنها منابع را در قالب سرویس مصرف می‌کنند و تنها بهای منابعی که به کار می‌برند را می‌پردازند. بسیاری از سرویس های رایانش ابری ارائه شده، با به کار گیری مدل رایانش همگانی امکان مصرف این سرویس ها را به گونه‌ای مشابه با صنایع همگانی(مانند برق) فراهم می‌سازند. این در حالی است که سایر گونه‌های عرضه کننده سرویس، بر مبنای اشتراک سرویس های خود را عرضه می‌کنند. 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
چکیده 1
 
فصل دوم: سابقه پژوهش
2-1- شرح تحقیق 14
2-2- سابقه پژوهش 14
2-2-1- سابقه پژوهش ابر رایانشی 14
2-2-1-1-مزایا و نقاط قوت Cloud Computing 14
2-2-1-1-1-هزینه های کمتر 14
2-2-1-1-2-سرعت بیشتر 15
2-2-1-1-3-مقیاس پذیری 15
2-2-1-1-4-به روزرسانی نرم افزاری سریع و دائم 15
2-2-1-1-5-ذخیره سازی اطلاعات 15
2-2-1-1-6-دسترسی جهانی به اسناد 16
2-2-1-1-7-مستقل از سخت افزار 16
2-2-1-2-نقاط ضعف رایانش ابری 16
2-2-1-2-1-نیاز به اتصال دائمی اینترنت 16
2-2-1-2-2-با اتصال های اینترنتی کم سرعت کار نمی کند 16
2-2-1-2-3-محدودیت ویژگی ها 17
2-2-1-2-4-عدم امنیت داده ها 17
2-2-1-3-انواع ابر 17
2-2-1-3-1-ابر عمومی(Public cloud). 17
2-2-1-3-2-ابر خصوصی(Private cloud) 17
2-2-1-3-3-ابر گروهی(Community cloud). 17
2-2-1-3-4-ابر آمیخته(Hybrid cloud) 17
2-2-1-4-معرفی نمودارها و معماری های ابر 18
2-2-1-4-1-Single "All-in-one" Server 18
2-2-1-4-2-Non-Redundant 3-Tier Architecture 18
2-2-1-4-3-معماری Multi-Datacenter 19
2-2-1-4-4-معماری Autoscaling 20
2-2-1-4-5-معماری مقیاس پذیر با Membase 20
2-2-1-4-6-معماری چند لایه مقیاس پذیر با Memcached 21
2-2-1-4-7-معماری مقیاس پذیر مبتنی بر صف Scalable Queue-based Setups 21
2-2-1-4-8-معماری Hybrid داخلی 22
2-2-1-4-9-معماری  مقیاس پذیر مبتنی بر هشدار و مبتنی بر صف 22
2-2-1-4-9-معماری ابر ترکیبی سایت Hybrid Cloud Site Architectures 22
2-2-1-4-10-معماری مقیاس پذیر چند ابری 22
2-2-1-4-11-معماری چند ابریFailover 23
2-2-1-4-12-معماری بازیابی فاجعه چند ابری 23
2-2-1-4-12-معماری ابر و میزبانی اختصاصی 23
2-2-2-سابقه پژوهش بررسی سیستم های تشخیص و پیشگیری از نفوذ در محاسبات ابری 24
2-2-2-1- نتیجه گیری از سابقه پژوهش سیستم های تشخیص و پیشگیری نفوذ 25
2-2-2-1- 1- طبقه بندی سیستم های تشخیص و پیشگیری نفوذ 25
2-2-2-1-2- چالش های توسعه سیستم های تشخیص و جلوگیری از نفوذ 30
2-2-2-1-3- سیستم های تشخیص پیشگیری نفوذ در محاسبات ابری 30
2-2-2-1-4- مسائل امنیتی در محاسبات ابری 31
2-2-2-1-5- چالش های استقرار سیستم های تشخیص و جلوگیری از نفوذها در محیط های پردازش ابری 31
2-2-2-1-6- سیستم های تشخیص و جلوگیری از نفوذ  مبتنی بر محاسبات ابری 32
2-2-2-1-7- الزامات سیستم های تشخیص و جلوگیری از نفوذ 34
2-2-3-سابقه پژوهش ایجاد امنیت در ابر رایانشی 35
2-2-3-1-مفهوم حریم خصوصی در محاسبات ابری 35
2-2-3-2-انواع اطلاعات نیازمند به حفاظت 36
2-2-3-3-چرخه زندگی داده 36
2-2-3-3-1-تولید(Generation) 37
2-2-3-3-2- استفاده (Use) 37
2-2-3-3-3-انتقال (Transfer) 37
2-2-3-3-4-تبدیل (Transformation) 37
2-2-3-3-5-ذخیره سازی(Storage) 37
2-2-3-3-6-بایگانی(Archive) 38
2-2-3-3-7-تخریب (Destruction) 38
2-2-3-4-مسائل حریم خصوصی و چالش های آن 38
2-2-3-4-1-دسترسی(Access) 38
2-2-3-4-2-مقبولیت(Compliance) 38
2-2-3-4-3-ذخیره سازی(Storage) 38
2-2-3-4-4-حفظ و نگهداری(Retention) 39
2-2-3-4-5-تخریب(Destruction) 39
2-2-3-5-نظارت و مانیتورینگ(Audit & Monitoring) 39
2-2-3-6-نقض حریم خصوصی(محرمانگی و امنیت Breaches) 39
2-2-3-7-تکنیک های متداول جهت حفظ حریم خصوصی 39
2-2-3-7-1-  Encryption Model 39
2-2-3-7-2-Access Control Mechanism 40
2-2-3-سابقه پژوهش کلی در بررسی راهکارهای امنیتی در رایانش ابری 40
2-2-3-1-علل شکست امنیت رایانش ابری 42
2-2-4-سابقه پژوهش امضای دیجیتالی 42
2-2-4-1-امضای دیجیتال و امنیت دیجیتالی  چیست 42
2-2-4-2-گواهینامه دیجیتالی چیست 43
2-2-4-3-ثبت نام برای یک گواهینامه دیجیتالی 43
2-2-4-4-پخش کردن گواهینامه دیجیتالی 43
2-2-4-5-انواع مختلف گواهینامه دیجیتالی 44
2-2-4-6-امضای دیجیتالی از دید برنامه نویسی 44
2-2-4-7-چگونه یک امضای دیجیتالی درست کنیم 45
2-2-4-8-نحوه عملکرد یک امضای دیجیتال 46
2-2-4-9-نحوه ایجاد و استفاده از کلیدها 47
2-2-4-10-حملات ممکن علیه امضاءهای دیجیتالی 47
2-2-4-11-مرکز صدور گواهینامه چیست 47
2-2-4-12-رمزنگاری چیست 48
2-2-4-13-تشخیص هویت از طریق امضای دیجیتالی 49
2-2-4-14-امضای دیجتالی زیربنای امنیت تبادلات الکترونیکی 49
2-2-4-15-منظور از امضای دیجیتالی چیست 50
2-2-4-16-استفاد از امضای دیجیتال تا چه حد امنیت تبادل اسناد مالی و محرمانه را تضمین می‌کند 50
2-2-4-17-SSL چیست 52
2-2-4-17-1- InstantSSL چیست 53
2-2-4-17-2- تکنولوژی پیشرفته تائید کردن (Authentication) 53
2-2-4-17-3- دسترسی آنلاین به پروفایل تان در ابر 53
2-2-4-18-مفاهیم رمز گذاری 54
2-2-4-18-1-معرفی و اصطلاحات 54
2-2-4-18-2- الگوریتم‌ها 55
2-2-4-18-3-رمزنگاری کلید عمومی 55
2-2-4-18-4-مقدار Hash 56
2-2-4-18-5- آیا شما معتبر هستید 57
2-2-4-18-6-سیستم های کلید متقارن 59
2-2-4-18-7-سیستم های کلید نامتقارن 60
2-2-4-19-ساختار و روند آغازین پایه گذاری یک ارتباط امن 63
2-2-4-20-پروتکل های مشابه 64
2-2-4-21-مفهوم گواهینامه در پروتکل SSL 64
2-2-4-22-مراکز صدور گواهینامه 65
2-2-4-23-مراحل کلی برقراری و ایجاد ارتباط امن در وب 65
2-2-4-24-نکاتی در مورد گواهینامه ها 66
2-2-4-25-تشخیص هویت 67
2-2-4-26- سرویس‌های امنیتی WEP – Authentication 67
2-2-4-27- Authentication بدون رمزنگاری 68
2-2-4-28- Authentication با رمزنگاری RC4 69
2-2-4-29- محرمانگی و امنیت 70
2-2-4-30- Integrity 71
2-2-4-31-ضعف‌های اولیه‌ی امنیتی WEP 72
2-2-4-32-خطرها، حملات و ملزومات امنیتی 74
2-2-4-33-مشکلات و معایب SSL 76
2-2-4-33-1-مشکل امنیتی در SSL 76
2-2-4-33-2-مشکلات تجارت الکترونیکی در ایران 77
 
منابع
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار

پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار

دانلودپاورپوینت”دیجیتال مارکتینگ درهتل داری ،استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار”با 106 اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات106
حجم1829 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیگردشگری و توریسم

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار

 

دیجیتال مارکتینگ در هتل داری: نگاهی ساده وکاربردی

 

ورود دیجیتال مارکتینگ به هتلداری
خوشرویی در بازاریابی مثل فروختن شکلات در مراکز خرید شلوغ است. هر مشتری سلیقه متفاوتی دارد. تعداد زیادی از بازاریابان هتل در آخرین روند جهانی بازاریابی محتوایی گرفتار می‌شوند. اغلب این علل سبب می‌شود هتلداران درباره‌ی بودجه بازاریابی و استراتژی‌ های پیچیده بیش از حد فکر کنند. اکنون زمان آن رسیده که عقب نشینی کنیم و روی اصول اولیه تمرکز کنیم. چرا که دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اثربخشی و کارایی بالایی که دارد از قابلیت ساده سازی بالایی نیز برخوردار است.استفاده از ابزارها و روش های دنیای دیجیتال، برای انجام فعالیت های بازاریابی است. در واقع دیجیتال مارکتینگ قسمت مهمی از فعالیت های بازاریابی است که می توان با آن با تکیه بر فناوری های دیجیتال و اینترنت به کاربران آنلاین با کمترین هزینه وبیشترین بازدهی دسترسی پیدا کرد.

-چهار تکنیک بازاریابی برای هتل ها

۲- بازاریابی دیجیتال هتل چیست

۳-۷راه باز یابی دیجیتال

……

۱۱-اجرای آگهی در همه جا در معرض قرار گرفتن فوری

۱۲-روند را تمرین کنید

۱۳-اعتبار خود را حفظ کنید

۱۴-بازاریابی دیجیتال هتل

۱۵-هتل دیجیتال مارکتینگ

۱۶-هتل فروش شما چه تجربه‌ای است ؟

۱۷-دیجیتال مارکتینگ کاربردی برای هتل ها

۱۸-رسانه های اجتماعی در بازار یابی

۱۹-بازاریابی ایمیلی درهتل داری

۲۰-مهمانان باراولی را دریابید

۲۱-ویروسی شوید

۲۲-بازاریابی محتوا برای هتل‌ها

۲۳-بازاریابی محتوی چگونه کار می‌کند ؟

۲۴-کدام یک از هتل‌ها کار بازاریابی محتوا را انجام می‌دهند ؟

۲۵-بازاریایابی هتل ها و نیازآن به محتوا

۲۶-دستیابی با آژانس ها یبازاریابی واطلاعات تماس

۲۷-ایده بازاریابی هتل خلاق برای مشتریان بیشتر

۲۸-دریافت شماره تلفن مشتریان

۲۹-تورمجازی برای افراد

۳۰-کمپین تبلیغات مجازی

۳۱-استفاده از محتوای تازه برای پاسخ به سوالات مشتریان

۳۲-مدیریت رسانه های اجتماعی

۳۳-نقش سئو دربازاریابی هتل

۳۴-از هتل برای شرکت در مهمان ها استفاده کنید

۳۵-حفظ یک تقویم رویدادها‌ی محلی

۳۶-نظرخواهی از مهمانان

۳۷-استفاده ازمیز کمک حدسی فرش دسک

۳۸-ارتباط جمعی بامشتریان

۳۹-برای رویدادهای گروهی بسته‌های خاصی ایجاد کنید

۴۰-درباره برنامه وفاداری خود صحبت کنید

۴۱-ایجاد نام تجاری یا ایجاد نام تجاری به صورت آنلاین

۴۲-تبلیغات هتل تان را بر روی سایت نصب کنید

۴۳-توجه به بازار اطراف خود

۴۴-ایجاد راهنماهای دیجیتال

۴۵-هتل‌ها باید راه‌هایی برای برجسته شدن پیدا کنند

۴۶-نقش هیات های گردشگری

۴۷-استفاده از نرم‌افزار پست الکترونیک

۴۸-مشتریان را به بازار خود هدایت کنید

۴۹-اهمیت بازاریابی شهر

۵۰-توسعه همکاری‌ها با نهادها‌ی محلی

۵۱-قدرت ” نسل سلفی ” را مهار کنید

۵۲-تشویق مهمانان به اشتراک تجارب

۵۳-بر تبلیغات تمرکز کنید

۵۴-نقش اطلاعات درتصمیم گیری

۵۵-روزنامه نگارمسافرتی

۵۶-رویدادهای میزبان در هتل شما

۵۷-سایت شما باید همیشه ۷/۲۴باشد

۵۸-ایجاد یک صفحه کسب‌وکار در گوگل

۵۹-تهیه یک اتاق در وب سایت خود را آسان کنید

۶۰-شریک زندگی با یک تیم ورزشی که به منطقه شما می‌آید

۶۱-ایجاد یک بسته شامل فعالیت‌های محلی

۶۲-اینستاگرام پناهگاه مصرف کنندگان

۶۳-مهمانان هتل از انتظار متنفرند

۶۴-ایجاد یک صفحه بار انداز با تبلیغات خود

۶۵-استفاده از هدف قرار دادن مکان در آگهی‌ها

۶۶-استفاده از نمای تجاری گوگل برای تور ۳۶۰

۶۷-سعی کنید به نظرات مشتریان خود پاسخ دهید

۶۸-از توئیتر‌ برای ارائه خدمات مشتریان استثنایی استفاده کنید

۶۹-ارتباط بازاریابی هر روز در حال تغییر است

۷۰-مهمان های هتل تان را مهمان کنید
۷۲-گزاره ازش قوی

۷۳-سایت خود را تاحدممکن ساده نگاه دارید

۷۴-وارد کردن احساسات مهمان ها به بازی با داستان‌های بصری

۷۵-نقش موبایل دردیجیتال مارکتینگ هتل

۷۶-پشت دوربین دیجیتال خود تجزیه و تحلیل کنید

۷۷-اطمینان حاصل کنید که نام تجاری و نام تجاری تان مربوط به مهمان های شما است

۷۸-اهمیت تماس در صفحه ورود

۷۹-معرفی مناسب مزیت ها

۸۰-از رنگ برای مزیت خود استفاده کنید

۸۱-نسخه‌برداری از آثار هنری هنگامی که آن را می‌خوانید

۸۲-ازهدف یابی مجدداستفاده کنید

۸۳-از یک صفحه فرود قاتل استفاده کنید

۸۴-بازاریابی هتلداری در عصر جدید

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود